Arkadaşlar herkese merhaba 25 haftalık hamileyim ve kontrole gittiğimde doktorum idrarimda enfeksiyon olduğunu söyledi ve bana antibiyotik yazdı ve benim orda bi kaşıntım kaşımamak için zor tutuyorum kendimi afedersiniz ama geçen baya dayanamayıp kaşıdım aşırı acıdı ne yapabilirim bunun için ve bunun bebeğime bir zararı olur mu? 🥹