ysysys Doğuma yakın hangi belirtileriniz vardı? İshal, kabızlık, enerji gelmesi, sancıların sıklığı…. vs siz hangi belirtileri yaşadınız ve kaç gün öncesinden?
rmysa388_ ysysys valla bende çok merak ediyorum ama kimse böyle net bişe demiyo merak ediyorum herkesinkini okuyorum ama bazen cidden şu an doğummu başlıyor anlamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum