Symnr3728 ben 2022 yılında derya hanımı bı arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıdım harika bir doktor çok ilgili muhteşem bir ilgisi ve alakası var çok güzel ilgileniyor hastalarıyla ayrıca her daim ulaşılabilir bir doktor neyi merak ediyorsanız sorup gayet tatmin edici cevaplar alabiliyorsunuz hamileliğim boyunca ona takipliydim dogumumu da onunla yaptım gerçekten iyiki diyorum tekrardan hamile olursam kesinlikle ona gideceğim yine ebeler hemsireler hepsi çok güler yüzlü çok ilgili