Sehnazzz Eccedal ben 6-7 ay sonra falan oldum ve 2 gün sürmüştü Kişiden kişiye değişiyor net bi gün sayısı yok
Masal377 Eccedal bende 4 gün sonra olucam nasipse ama korkuyorum tedirginim süreç nasıl acaba bilgi verebilir misiniz 🙏🌸
Eccedal Masal377 korkulacak hiçbir şey yok gayet sakin ol sırtından bir iğne yapacaklar ben hiç hissetmemiştim zaten yarım saatte biten bir ameliyat sonrası biraz zor oluyor yürümesi sakin kaldığın ve panik yapmadığın sürece her şey yolunda gidecektir
Meleknurcinar Ben sezeryan olalı 2 hafta oluyor adetim 1 hafta sürdü son bir haftadır adet görmüyorum ilk kızımda öyleydi 1 hafta sürmüştü