ZeyHus33 ben lüzum halinde gaviscon double olanı kullanıyorum ama yine de doktorunuzun yazması veya önermesi önemli, midenizi boş bırakmayın az az ve sık sık bişeyler atıştırın. Yemekten sonra uzanmayın oturur pozisyonda belinizi destekleyerek oturun. Muzu Ezio üzerine tahin döküp yemek de iyi gelebilir, bana ilaçtan ziyade soğuk 4-5 kaşık yoğurdu yavaş yavaş yemek de iyi geliyodu belki faydası olır 🥺