Ben de 22 haftalıkken su azalması olmuştu her gün sade maden suyu içmeye başladım. Sonra hem suyum arttı hem de benim kız çok sevdi bu sebeple düzenli olarak içiyorum. Mide yanmasına kesinlikle çok iyi geliyor ancak tabii ki geğirtebiliyor :) midemin zor sindirdiğini düşündüğüm zamanlarda da soda içiyorum. Hatta magnezyum ve kalsiyum takviyesi almıyorum bu sebeple düşük çıkmıyor çünkü.