22+2 detaylı girdim kızlar raporda - Uterin arter doppler değerlendirmelerinde direnç artışı ve diyastolik notch izlendi yazıyor.. ve coraspin 100mg ilaç başlattılar ve 32.haftaya kadar kullanmamı söyledi başına gelen varmı asprinin recetesinde son 3 ay kullanılmamalıdır falan yazıyor kafam karıştı