Arkadaşlar doktorun ölçümüne göre 8+4 günlük hamileyim. Bu sabah WC de peçeteye kahverengi leke geldi biraz beklemek istedim ara ara çok az leke oldu sonra tamamen geçti az önce tekrar baktığımda yine vardı ama çok az sürüntü gibi. Rengi kırmızıya dönerse hemen acile gideceğim ama şimdi ne yapsam bilemiyorum başına gelen var mı. Doktor kan tahlili sonuçları için iki hafta sonra gel demişti daha önce bir kez düşük yaptığım için pıhtılaşmadan ya da kan uyuşmazlığından bir sıkıntı yaşarım diye korkuyorum. Ne yapsam acaba bikaç saat bekleyip lekelenme geçmezse de gitsem mi acaba doktora