M-Urass_Mom Mercimekannesi45 16+2′den beri hissediyorum, ilk gebeliğim. Erkek cinsiyeti. Bugün 19+2 olduk ve hala aynı yerde, göbek deliğimin altında hissediyorum. Zamanla göbek deliğinin üstüne doğru çıkacaktır hareket
Gulcinayazmert Mercimekannesi45 şuan 18 haftalığız 16 haftadan beri hissediyorum alt tarafta hep ikinci gebeliğim🌸🌸
helinky Ben şuan 20.haftayı bitirmek üzereyim 19.haftada net bir şekilde dışardan görünür şekilde hissetmeye başladım ozaman beri hep göbek deliğimin alt kısmında kasıklarımın biraz üstünde hissediyorum yani karnımın alt kısmında ve dışardan bakıldığı zamanda pıt pıt diye görünüyo😂 çok değişik bir his
Mercimekannesi45 helinky ben aynı yerde hissediyorum ama sıkışık hissi arada var korktum birşey olmasindan biraz içim rahatladı
SevalAkgz Karnımın alt kısmında hissediyorum ikinci hamileliğim 17 haftada başldım hissetmeye seğirr gbi bazen dalgalanma gbi
Fatma-Zehra-gunes- M-Urass_Mom ikinci gebeliğim 16 hafta bitecek arada böyle kıpırdama var seçemiyorum ama doktorum daha hissetmezsin dedi 😂😂 bağırsak hareketidir o dedi
Fatma-Zehra-gunes- Mercimekannesi45 bende öyle dedim yok hocam ediyor ediyor 😂😂 gittiğim zaman 15 hafta 3 günlüktü
Cevahir53 Bende 19. haftadayım, ilk gebeliğim ama hala hissedemedim ya da hissediyorum ama anlamıyorum. Bağırsak hareketine benziyor bilmiyorum, umarım bir an önce hissedebilirim :)
Mercimekannesi45 Cevahir53 inşallah canım tekmeleri çok net bizimkininde sagsalim kucağımıza alalım inşallah🧿