Merhaba güzel anneler benim oğlum 3 yaşına girdi ve o kadar hirçinlastiki sinirlenince bana vuruyor, havalarda kötü malum dışarı çıkamıyoruz belki enerjisini atamıyormu evde sıkılıyor mu diye düşünüyorum, internetten araştırdım biraz, 3 yaş sendromu ve çocuklar artık kendilerine tamamen bir birey hissediyorlarmiş ve o yüzden her istediği olsun istiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum, evde birinden görüyormu dövmeye diye düşünürsünüz belki, evde eşim ben ve oğlum başka kimse yok ve eşimle asla şakasına bile el kaldırmayiz birbirimize ve kavga etmeyiz, ve eşim oğluma hiç kızmaz bagirmaz, çok sakin bir aileyiz açıkçası, Sizin çocuklar nasıl, böyle havalarda neler yapıyorsunuz evde ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz acaba 🤗