Ben iki ay önce dış gebelik geçirdim ve iç kanama ile sol tüpüm alındı şuan toparladm gayet iyiyim kontrol için doçent doktora gttm oda Muayne etti akıntın var sana ilaç yazcam ama bı tahlil Alcam senden dedi verdm salı günü gidicem tekrar tahlil sonucuna göre ilaç yazcam demişti merak ettm e nabizdan baktm bu şekilde çok sasrdm ameliyat tan snra bı kere adet oldum ve sonrasında bı kere ilişki oldu adetimin bitiminden 7 gün snra verdm bu kanı bu gebelik tahlili mi ?