Kızlar merhaba bayram öncesinde kanamam olmuştu çok şükür bebekte bisey yok onu atlattık geçti bitti derken sali günü tekrar leke geldi yani ufak bi kırmızılik oldu hemen doktora gittik sukur yine bebeğim iyi simdide siyaha yakın bi leke var o günden beri ama ufak ufak doktor bi sorun yok dedi ama yine de korkuyo insan başına gelen var mi hic