tamamdanolmuss aynen sen doğurana kadar kim bilir ne kadar zam gelcek al herşeyini yavaş yavaş birde mesela belli yaşa kadar yatacağı bir yatakta al ben 1 tane anne yanı beşiği almıştım alırız alırız diyordum o an maddiyat yetmedi görümcemde bende beşik var dedi büyuyen karyola tarzı beşik varmış onda onu getirdik geldik son ana kalınca asla olmuyor daha sonra ailemin yanına gidiyorum orda beşik yok çocuk nerde yatcak diye babam park yatak almış gideceğim gün o kadar iyi geldi ki bana onlar rahatlamış hissettim kendimi görümcemin beşiği 10 aya kadar kullandık sonra benim kız kendi inip çıkmaya başlayınca annemlerdeki park yatağı getirdim 5 yaşina kadarda onda yattı sonra genç odası aldık kızıma hala o genç odasını kullanıyor 9 yasına gircek şuan sana tavsiyem yumurta kapıya dayanınca yapma maddiyat bu belli olmuyor hiç şuan ki bebeğimin herseyi var o da hareketlenmeye başlayınca ablasının park yatağını kullancaz çocuk odasında ablasıyla yatcak şimdi ki aklım ve maddi gücüm olsaydı ilk kızımdada zon zamana bırakmazdım