Merhaba kızlar. Ben epidural normal doğum yapmak istiyorum. 39 haftalık bebek. Polonyadayım bem doktoruma sordum tehlikeli birşey yok dedi. Ama tiktokda falan görüyorumki epidural kötüymüş, bel ağrıaı, günlerce dayanılamayan baş ağrısı falan yapıyormuş. Bu konuda bilgisi olan ve ya yaşayan var mı ?