cennetylmaz kafanı boş tutmaya çalış. her ne kadar hamile kalmak isteyip de kendini strese sokarsan olmaz. hiç beklenmedik bi anda oluyor. demek istediğim şu ki, düşünmemeye çalış ve hayatını normal devam sürdür. Tanıdığım biri var 3 sene boyunca denedi çocuğu olmadı. en sonunda tüp bebek yaptılar. sanırım 2 kere yaptılar tutmadı. en sonunda nasip değilmiş deyip vazgeçti ve aklından çıkarttı. iki ay sonrada hamile kaldı. Allahım sizede en yakın zamanda nasip etsin inşallah.