Ayfercelikk 39+4 üm doktorum Çarşamba ya kadar kendi sancım olmazsa suni sancı verip denemek istiyo sizce ne yapmalıyım sezeryan mi istesem
Sydah Valla suni sancı en zoru bence açılmanız yoksaa kendi sancınıza ek olarak bence düşünmeyin. Zaten bebiş geleceğini belli ediyor çünkü suni snacıda 12-48 saat arası doğum oluyor en azından benim çevremde böyle oldu normal olsn diye o kadar acı çekmek
Ayfercelikk Evet bende ondan korkuyorum bide suni sancı çekip açılma olmazsa sezeryan oluyo o kadar acı çekip sezeryan olmak da korkutuyor
ateenmommy Bebek kendi gelmek istediği günü bekler. Gününü beklemenizi öneririm. Bebeğim günü geldiğinde doğdu. Sizin ek bir şey yapmanıza gerek yok ❤️