_ozlmm benim aldıklarım hep s sistemde gösteriyordu. Ama burada okudum kimisi kapıya gelince de demiş. Yani 300 TL lik diye gördüğüm ürünü ürün ödeme kuşamına gelince vergi gümrük vs 100 dolar gibi bişi gösteriyordu. Bankanın döviz hesabından ödeme yapmıştım belki TL de ödeniyordur onu bilmiyorum.