Selam kızlar ara ara fırsat buldukça post açmaya çalışıyorum, 2.aya girmemizle beraber gaz sancılarımız da başladı malesef en korktuğum şeydi oysaki kaçınılmaz son.. evde tabiki denediğim şeyler doktorumun önerdiği şeylerde oluyor ama daha tecrübeli anneler varsa aramızda onlardan da destek yardım istiyorum.. mesela siz nasıl rahatlattınız bebeğinizi? Ne yaparak?
Ben her gece yatmadan duş aldırmaya özen gösteriyorum hem uykuya geçişini kolaylaştırıyor rahatlatıyor
Günde 3-4 defa olucak şekilde vücudunu komple soyup masaj yapıyorum ayaklarından başlayarak gaz masajları yapıyorum
Probiyotik damla kullanıyorum ismi(kaledion)
Her zaman olmamakla beraber zeytinyağı veriyorum( hakiki)
Bazen vücudunu zeytinyağı ile vücuduna masaj yapıyorum ama bunların hepsi bir yere kadar maalesef sizin etkili yönetenleriniz neler ?