atesnzm Bende reglime 3 gün kala öylesine erken gebelik testi yapmıştım 2. Çizgi silik çıkmıştı erken gebelik testinde daha net belli oluyor 2.çizgi. Her gün 2 katı artıyor çizgi daha da belirginleşir
Musel Lykiav ben geçen ayda silik öizgi gördüm internetten almıştım testleri kan verdm negatifti ama sonra yorumlara baktım herkes pozitif gösteriyo ama yalancı pozitif yazmış bunuda bugün eczaneden aldm bakalım erken gebelik testi yapayım çıkcakmı
Brgulll Musel regle dört gün kala kaset test yapmanız anlamsız mutlaka erken gebelik testi alıp yap inşallah hamilesindir🤲
Musel Brgulll bakalım ben çok heveslenmek istemiyorum çünkü testten yana benm şansım yok geçen ayda yaptım pozitifti kan verdm negatif çıktı o yüzden yoksa şaşırmam yani
Sariozkya Musel hafif silik çizgi var gibi canım ben reglime birkaç gün kala çok silikle öğrendim biraz bekledim çünkü htc değeri biraz yükselmesi lazım çok siliklen benim değerim 22 ydi