kokusuz,kaşıntısız yeşil akıntı var su tüketimini artırıyorum ancak geçmedi doktora yurt dışında olması nedeniyle de ulaşamıyorum haftaya kontrol günü ancak internette yazanlar beni çok tedirgin etti. Benim gibi yaşayan var mı? bebek için endişeleniyorum