Ozlem3737 benim tamamlayıcı özel sağlık sigortam Allianz, üç senedir kullanıyorum ben aşırı memnunum
Tabi bulunduğunuz şehirdeki hangi hastaneler ile anlaşmalı ona da bakın, o önemli. Allianz da doğumu da karşılayacak bir paketin 1 yıl bekleme süresi oluyor, yani doğum teminatlı yaptırdığınız sene hamilelik ve doğum olursa karşılamıyor, bir sene bekleyip ikinci sene tekrar doğum teminatlı sigorta yaptırırsanız doğum teminatını kullanabiliyorsunuz benimki öyle idi belki bekleme süresi olmayan farklı bir paket de vardır. 10 tane hamielelik rutin kontrolünü, ikili üçlü dörtlü tarama testlerini, rutin kan, idrar testlerini, sezeryan veya normal doğumun tüm masraflarını karşılıyor.