Nurrr0006 Kızlar ilk bebeğim biraz da tecrübesizim sleepy ıslak mendil sleepy bez kullandım çok sık yapıyor o yüzden midir ıslak mendilden mi poposu kızarmış ne önerirsiniz sudocrem kullaniyodum pamukla temizledim bugün bepantol kullan diyolar Alsammi
GuzelMelegimm Nurrr0006 bebek için ıslak mendil kullanmayın. Ve sleepy bez de kullanmayın. Güzel ıslak pamukla silip sudocrem sürün yeterli
Sinemb1406 Nurrr0006 sarı kantaron yağı kullanıyorum kızım çok pişik olunca. Çocuk doktorunuza danışın isterseniz. Düşmelerde de çok işe yarıyor,kızarıklığı hemen gideriyor,morarmasını da engelliyor.
_ozlmm Nurrr0006 bez yaramamış pişik yapmış da olabilir 🤔 bezi değiştirmeyi deneyebilirsiniz belki o zaman sorun direk kalkar ortadan ☺️ ben ilk zamanlar bepantol kullanıyordum ama doktorumuz pişik olmasın diye sürersin demişti pişiği geçirmiyor diye duymuştum amacı korumak diye biliyorum
Gggg-12 Nurrr0006 sudocrem bizde dahs çok Pişik yaptı çok kötü duruma gelirse stafine antibiyotikli kremi kullan geçiriyor ama şuanda az kızarıklık varsa aç biraz hava alsın bide ıslak mendil kullanma askım ya vücutları çok ince e bebekte temizleme pamukları var bi kutuya diz ısla zeytinyağı da dök pamuklara onunla sil yada yıka her seferinde ben kaka olunca yıkıyorum çişi pamukla siliyorum
Aysenurrrrbgccc Nurrr0006 molfix izotonik sulu ıslak mendil almalısın gerçekten çok iyi yenidoğan olmamıza rağmen pişik yapmadı