Kızlar bu bölüm gebelere bakıyor mu acaba. Doktorum izne çıkıyor ve doğumumda olamayacağını söyledi. ( devlet hastanesi ) küçük bir ilçedeyim maalesef. Farklı bir devlet hastanesine baktım kadın doğum bölümünde gözüküyor fakat nisaiye polikliniği yazıyor. Bilgisi olan varsa yazabilir mi. Boşuna onca yolu gitmim. Yakın takipte olan bir gebeyim