Kızlar merhaba sonunda bende doğum yaptım. Hep böyle pozitif doğum hikayelerini okur bende böyle olur muyum diye düşünürdüm. 30 nisan 8:38de kızımı kucağıma aldım. En başından beri sezeryan istiyordum 38+2de planlı sezeryan olmaya karar verdim. Ameliyathaneye girerken çok korktum ama bunu etrafıma belli etmemeye çalıştım. Önce spinal anestezi yapıldı. Anestezi uzmanının eli çok hafifti ve iğneyi hiç hissetmedim yapılınca bacaklara sıcaklık iniyor ordan oldu diye anlıyorsunuz. O sıcaklık hissi karıncalanmaya başlıyor sadece dokunmaları hissediyorsunuz. Spinal yapılınca hemen yatırdılar beni doktorum sezeryana başladı. 5 dakika sonra kızımın ağlamasını duydum orda bende ağlamaya başladım tarifsiz bir histi. Kızımı ilk kontroller için yan tarafa aldılar ilk muayenenin ardından yanıma getirip temas ettirdiler. Kızımı doğumhaneye aldılar ben ameliyathanede bitmesini bekledim. Orda ebeler topuk kanı, hepatit b aşısı ve giydirmeyi yapıyorlar. Kızım gittikten 30-35 dakika sonra ben çıktım. Beni kızımla birlikte odama gönderdiler. Spinalin etkisi 5 6 saatte geçti ilk yürüyüşümü yaptım. Evet ilk yürüyüş zorluyor ama korktuğum kadar olmadı yere bakmamaya çalışın yürürken. İlk gün sadece sıvı beslendim. İkinci gün sabah katı yiyebilirsin dediler. Elimden geldiğince ayağa kalktım tek başıma tuvalete gidip geldim. Kendinizi kalkmak için zorlayın. 2 gün hastanede kaldık üçüncü günün sabahı evimize geldik. Allah herkese böyle güzel bir doğum nasip etsin. Arada sırada dikişlerim ağrıyor o da bebeği kucağıma aldığımda baskı yaptığı için. Ben çok memnun kaldım. Bu arada hastanem devlet hastanesiydi. Allah hepsinden bin kere razı olsun. Doğumum nasıl olacak diye düşünenlerin içini rahatlatmak için yazdım bunları. İnşallah işe yaramıştır. Şimdiden doğum yapacaklara kolay doğumlar diliyorum. ❤️