Srp53 Bacılar yumurtlamadayım sanırım. Şimdi hangi günler değerlendireyim ben ? Martta kimyasal gebelik geçirdim. O zaman üst üste ilişki olmuştu ondan kimyasal olmuş mudur bilmiyorum. Ondan önce de kürtajım var o da her gün olduğu da olmuştu hangisine denk geld bilmiyorum. Şimdi benim ne yapmam lazım ? İnnovita 18 mm ve üstünü algılıyor onu biliyorum. Gün aşırı mı değerlendireyim çatladıktan sonra ömrü 24 saat diye biliyorum yumurtanın ya denk gelmezse.
eslemmomm Srp53 bugün yumurtlamaysa, bugünü yarını ve sonraki günü değerlendir canım. 2 gün yunurtlama + 3. Gün çatlama. Tutunur inşallah:)
Sevvalll42 Srp53 bugünü değerlendir yarınıda değerlendir ben 3 gün değerlendirmiştim şükür tuttu 8 ayın sonunda ayrıca sürekli ilişkiye girip sağlıksız gebelik oluyo diye bişey yok kendinizi öyle şartlamayın onla alakalı değildir yani
eslemmomm Srp53 evet canım:) sonra kendini takip et, belki bidaha yumurtlama olabilir. Beyaz akıntı gördüğünde lh test yap. Adettime 10 gün kala 2. Yumurtlamam olmuştu, kızım o zaman tutunmuş mesela 😍 Nasibte varsa tutunuyorlar:) doğdu şimdi 9 aylık mesela:)
Srp53 eslemmomm Allah bağışlasın. Benim akıntım arada oluyor arada olmuyor. Şimdi olmadı mesela ama sağ kadığıma ağrı girince yaptım testi döngünün de 14. Günündeyim. Kürtaj sonrası adetlerim bozulmuştu da kimyasaldan sonra düzenli geldi şükür ki. Az çok tahmin ediyorum yumurtlama günlerini. İkinci yumurtlama hiç görmedim gerçi ilkini gördükten sonra takip etmedim ben :) Çok düşük bir olasılık diye biliyorum zaten. İlk gebe kaldığımda hemen olmuştu ikinci de denemenin üçüncü ayı oldu ama ilerlemiyor maalesef. İnşallah bu sefere :)
Sevvalll42 Srp53 evet eşinizde sprem sıkıntısı varsa spermin kalitesini düşür sağlıksız gebelik olmaz o başka bişeyle alakalıdır bi sıkıntınız vardır