Mucizee80 Hilal1407 çift embriyo yasak diyorlar ama bazı doktorlar koyuyor doktor kararı genelde etkili oluyor
babyiscoming_ Hilal1407 doktorlar çoğul gebeliğe sıcak bakmıyorlar benim gittiğim doktor tek koyup tutmazsa tekrar koyma taraftarı
Ysmnpmk Hilal1407 benim gittiğim hastanede 35 yaş sınırı vardı o yüzden tek embriyo transferi yapıyorlardı benimde tek embriyom vardı o konuldu ve şuan gebeyim çok şükür
Naciyemutlu Hilal1407 aslında ikinizin ortak kararı oluyowbelli şartlar da tabi. 35 yaş üstü olma toplanan embriyo kalitesi vb. Gibi.. benim diyabetim vardı doktorum da bende tek transfer istedik. Çünkü ikiz gebelik zaten zor geçiyor genelde de maalesef erken doğum oluyo. Şekerim de olduğu için tek transfer yaptık. Bide 2 embriyom vardı. Biri olmazsa diğeri olur diye düşündük .. çok şükür ilk denemede tuttu.
Mzzz Çift embriyonun belli şartlari var 35 yaş üstü olmak gibi 🤗 bence tek olması daha iyi ikizde hem hamilelikler biraz daha zor oluyor erken doğum gibi hemde yardım edenin yoksa büyütmesi baya zorlar çünkü ben 1 tanesiyle anca baş geliyorum 😂😂
Hilal1407 Mzzz yaa aslında hani iki embriyo konsun garanti olsun diye istiyorum biri tutar biri tutmazsa diye
Cvkhll Hilal1407 Bizim doktor her iki gebeliktede kendi karar verdi bize sordu bizde tamam dedik şansımızı arttıralım demişti ilk geneliğimde biri tuttu şimdi ikiside tutmuş 🌺
Hilal1407 Cvkhll aslında ben biri tutmazsa diğeri tutar diye çift embriyo transferi istiyorum ama ikiside tutarsada olur Rabbim nasip ederse her ikisine de razıyım
Cvkhll Hilal1407 O zaman fikrini bi sorun siz isterseniz koyar muhtemelen benim duyduğum herkes çift embriyo transferi oldu
Hilal1407 Cvkhll aynen bugün sordum zaten benim embriyolarim çift dondurulmuş isterseniz koyarız dedi