Kızlar 6. Aya 1 hafta kaldı. Aylardır bebeğe oksijen gitmiyormuş diye, sağ yada sola yatmaktan her tarafım ağrıyor. Kaburgalarım birbirine girdi gibi. İstemsizce gece sırt üstü buluyorum kendimi. Kocam uyandırıyor hadi biraz da bebek rahat etsin diye. Kendime eziyet mı ediyorum yoksa