sağlıklı beslenicem diye başladığım her gün kendimi her an aç hissederken ve bişeyler yerken buluyorum.21.haftadayım 52 ile başladığım bu yolda 60 kilo oldum şimdiden.Doğuma kadar çok var.Çevremdekiler ve gördüklerim benim kadar alan yok ama zayıf hamile kalanlar böyle oluyomuş.Aksam 8 den sonra meyve bile yemiyorum sabahları az yiyorum ama gün içinde atıştırıyorum açlıktan :(