elifdiyorkii ben de hediyelik olarak 50 adet magnet yaptıracağım, ikramlık sadece çikolata yapacağım ve kapı süsü, kapı süsünü sonrasında da odasına asarım diye düşünüyorum. Ben de şunu soracaktım aslında, magnet ve kapı süsünü ne zaman yaptirmak lazım acaba 24. Haftadayım, Instagram’da bir sayfa beğendim memnun kalan arkadaşım da varmış, çok mu erken olur sizce magnet için