Lykiav 6 gün önce ki testim bu. Bugün de yapıcam inşallah hayırlısı olur. Beklemek ne zormuş ya. elimde olsa hergun test yaparım 😁😁😁
eslemmomm Lykiav bende silik çizgi görüyorum.. testi ikiye böl içindeki çubuğu çıkart sende görcen daha net ben böyle çizgiyle öğrendim kızımı :) Hayırlısı olsun:)
Sevvalll42 Lykiav bilemedim şimdi bende çok test yaptım gözüm kör olasıya kadar çizgi aradım ama net gözükmüyosa yoktur gebelik diye düşünüyorum aynı şeyleri bende yaşadım çünkü
Sevvalll42 Lykiav bazı insanlar pembe değilse o çzigi yok diyolar annemde öyle illa pembe olacak ona göre eski kafalar öyle oluyo