Yildizim Merhaba arkadaşlar dün post atmıştım sarı sümüksü avuç içim kadar bir akıntım olmuştu ve ardından 6 dk da bir ortalam 30 sn süren düzenli sancılarım başladı. Gece boyunca çektim sancıları ve sabah doktora gittik açılma 4cm ve rahim incelmiş dedi bekliyoruz artık😊 dua beklerim herkesten. Ve bu arada sarı sümüksü akıntı nişanmış doktorum öyle dedi
Selale_bati Yildizim Sag saglim kucagina alirsin insallah bebegini gozun aydin🤗nekadar mutlu oldum ben) 41 haftalari gormeden gozlerim sasi oldu bende 37 im insallah benim melegimde erken dogar ablasi gibi 41i falan beklemez🤗🤗
KlncA Yildizim maşallah canım Allah kurtarsın 🙏🏻 Açılman gayet iyi olmuş bu hızla kolayca doğar bebişin umarım 👏🏻👏🏻
Makbuss Yildizim masallah ya insallah bir avazda kurtulrsn sancilarin nerelerdeydi benimde belimden gelen agri var nisan gelmeyince norml diorm 37.5 im
Ceydaa61 Yildizim benim de 4 cm açıklıkla yatışım yapıldı 2 saate doğurdum☺️ Darısı başına inşallah🙏🏻
Kumsal7534 Yildizim merhaba bende ara ara geliyor. Birde süt renki bişeyler akıyor nedir bu sendede oldumu bende 37,4 günüm
Defnemmm2301 Yildizim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı da bizlere hayırlısıyla
Aydemir Benimde 37+4 2 cm açıklık vardı dün birde yumuşama olmuş. Bu açılma ne kadar sürede ilerler. Şuan evdeyim sancım yok ama belim ağrıyor birde dün düzenli sancı da çıktı nstde ben hissetmediğim halde.