beyzsntrk Kızlar 16 mayısta sezeryan doğuma giriyorum 7. Aydan itibaren hiç ilaç kullanmadım demirim çok düşük 60-180 arası olması gereken değerim 21 pazartesi kontrolüm aynı durumu yaşayan tavsiyesi olan var mı