Hanzde Kızlar selam gebelikte demir değerli düşük olupta feramat kullanan varmı bi sakıncası olurmu gebeliğe ?
Gebess95 Hanzde yok canım her gebe kullanır kan değerlerimiz vitaminlerimiz hep düşüyor ben 4.ayimdan beri kullanıyorum doğuma kadar doğumdan sonra da kullancan dedi
Kub7a Hanzde canım bu ilaç zaten gebelikte kullanılıyor ben de kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam 31+6
gdaslik Hanzde kan değerim düşük değil ama feramat dışındaki kan ilaçları midemi bulandırıyor. Bunu yazdı o yüzden doktorum. 4. Aydan beri kullanıyorum şuan 28 haftalık gebeyim bir sıkıntı yok.