Kızlar ya bugün bebiş az hareketli aslında doktorum bu haftalarda az hareketi olur demişti ama yinede alışık olmadığım durum olduğu için bi telaş aldı beni sizin bebişler bu haftada ne durumdaydı acaba acile mi gitsem baktırmaya🙈 boşa mı telaş ediyorum bilmiyorum