Zhra_arsln 33. Hafta bitmek üxere. İlk başta sürekli ölçüyordum dahiliyeye gidiyordum her hafta ama diyetime yürüyüşüme dikkat ediyorum doktorum artık her hafta gelmene gerek yok dedi. Beni öyle çok çok zorlamadı canımın istediği çok şey de olmadı şükür suyum da normal, bebeğin gelişimi de günüyle uyumlu az kaldı kendimi öyle teselli ediyorum :)) ilk başta her yemekten önce ve sonra ölçerdim şimdi farklı bir şey yiyince ölçüyorum yükselmiş mi diye