ebis gebelik gerceklestiyse nasıl olduğu çok da önemli değil kaçıncı hafta da kaybettiniz genel de pıhtılaşma problemi çıkıyor . Pahalı bir test olduğu için devlette 2 3 dusukten sonra yapiliyormus. Ben tup bebekle gebe kaldığım zaman ilk haftalar da yapıldı ve pıhtılaşma çıktı igne kullanıyorum şu an