cLearQueen Ben de burda bekleyeyim. 16 + 0 sol kasık agrım var gebeligin basndan beri bazen bicak saplanir gibi oluyor. Gaz oldugunu sanmam
Deniz_1 Benim arada sadece sağ tarafımda oluyor rahim kasları genişlediği için oluyormuş sorun yokmuş