Arkadaşlar sezeryandan sonra ilk duşu 3.gün eve gelince aldım jelatin bant oldugu için duştan sonra çıkardım doktorun dediği gibi. Şimdi bantsız ilk defa duş alacagım bugün 6.gün ılık su ile yıkansam enfeksiyon falan kapmaz ya da acımaz de mi? Alınıyor duş ılık su ile