6+2 yiz bugun son 10 gundur asiri bulantim vardi surekli hic gecmeyen bulanti hic kusmadim ama bulantilarim da hic gecmedi midemi bulandiran seylerden uzak duruyorum bikac gundur dun aksamdan beri bulantilarim azaldi ara ara geliyor ama eskisi gibi degil su ictigimde yine bulaniyo sogan aklima geldiginde bile mesela daha onceki hamileliklerimde hic bulanti yasamamistim 3 tane kaybim var korkuyorum bebegim iyi midir bu durum normal mi carsamba doktor randevum var kalbini duymaya gidecegiz sizce daha erken gideyim mi normal mi durumum bilemedim