Kızlar 36ya girmek üzereyim, normal doğum istiyorum, bu doğumu başlatan egzersiz, hurma, yürüyüş, merdiven inme çıkma, squat eğilme, ilişki gibi şeylere şimdiden başlasam erken mi olur, yanlışlıkla erken doğumu filan tetikler miyim? Ne zaman başlamam lazım?
Gün içinde egzersiz vs yapan biri değilim bu arada zaten gücüm de yok 😂sadece günlük yürüyüş yaparım o da fazla değil.