Adenala sezz_ Sleepy aldım yapışkanlarını beğenmedim baby turco aldım onu beğendim dünde indirimde molfix görünce aldım onu da deneyeceğim
Hulo2105 sezz_ ben 60 lı sleepy aldım bi paket ama çok memnun kalan yok gördüğüm kadarıyla. Olmazsa molfix alacağım
Pamugunannesi1 sezz_ İlk doğduğunda 101 bezini kullanmıştım memnundum aslında büyüdükçe pişik yapınca primaya geçtik zengo kalkışı yaptık 😅😬
eslemmomm sezz_ sleepy kötü kokuyo, baby turco kullanıyorum 9 aydır bebeğime. Molfix te iyi ara ara kullandım, goon u çok öneriyorlar ama babyturco dan memnun olduğum için alıp denemedim hiç.