Teslimenursevil Bugün transfer için başladık ilaçlara esrtofem kullanıcam yanına nates Q plus mı yoksa ınofolic combi mi kullanmalıyım yada ikisinide mi
Zdiyebiri Teslimenursevil teslime selam canım. Tüp bebek sürecinde ağrı sızı var mı acaba? 🥺 herkes çok ağrılı sancılı ağır bir süreç diyor ya..
Dost12 Teslimenursevil canimmmmm merhabalar bende persembe günü Transfer icin ilaclara basladim. Birdaha ki randevum persembe günü. Cok heycanliyim. Estrofem kullaniyorum bende sabak aksam 2,er tane
Teslimenursevil Bbk88 onunla ilgili bişey demedi nasıl gidiyo insülin dedi bende 53den 1 ayda 29a düştü dedim çok iyi hadi bakalım dedi o kadar
Bbk88 Teslimenursevil goodday insulex diye bir vitamin var suya katıliyor içiliyor benim insülin direncim o sayede sıfırlandı iyi canım çok şükür sevjndkm🤲
Teslimenursevil Zdiyebiri canım ben şuan transfer sürecine hazırlanıyorum 4 gün estrofem kullanıcam çarşamba günğ ilaç ekliycek ağrılık bişey yok şuan yani
Teslimenursevil Dost12 bende aynı kuzum çarşamba günü kontrole gidicem başka bi ilaç verdi mi sana estrofem haricinde
Dost12 Teslimenursevil Verdi canim climara forte Bandi Verdi belime prednol Verdi coraspin kullaniyorum folik asit kullaniyorum okadar
Teslimenursevil Dost12 bantlarda rahim kalınlaştırıcı sanırım clemaradan bende kullanmıştı geçen seneki transferimde banada sadece estrofem ve folik asit verdi şuanlık
Dost12 Teslimenursevil evet canim sanirim rahim icin bugün baya yumurta akintim vardi herhalde ilaclardan🥺🫢