senatss Kızlar biraz önce yaptım negatif çıktı 7 gün oldu gecikmem var sizce güvenilir mi bu teste sadece gögüs hassasiyeti ve akıntı var başka hiç bir ley yok ?
amayinedeiyiilerledim senatss ben prodüktör de negatif görüp 10 gün sonra artımed de pozitif görmüştüm. Geç döllenme olduğu için prodüktör erken gebelik testi negatifti belki de bilmiyorum
Hulo2105 senatss ben 2 gün gecikme ile prodoctorla öğrencim o kadar silikti ki göremedim buraya attım hatta hassas ve güvenilir bir test
Civciv53 senatss adetime bir gün kala yapmıştım negatif çıktı 10 gün sonra kaset test yaptım pozitifti. Ben kaset testten yanayım valla
senatss amayinedeiyiilerledim geç döllenme mi oldu sizde ? Ve rekl kaç gün geçtikten sonra öğrendin ?
amayinedeiyiilerledim senatss 10 gün gecikmede 338 değerle öğrendim. 10 gün gecikme için düşük bi değerdi.
senatss amayinedeiyiilerledim henüz 7. Gün bir kaç gün daha bekleyip gelmezse kan vermek daha iyi olucak sanırım🥺😔
Cutemomy senatss bende aynı durumdayım. Hemşireme sordum gecikme sonrasi 8. Gün kan baktırın dedi.idrar için erken dedi. Burda gecikme sonrası 15.20. Günlerde anca kanda pozitif çıkan kişiler varmış öyle okudum.