FyA ya bu vitaminler doktordan doktora çok değişiyor galiba …benim ilk dogumumda ben 3tane doktor değiştirdim ilk doktorum hemen balık yağı filan vermisti sonra mecburi şehir değişikliğinden gittiğim doktor ben öyle diğer doktorlar gbi vitaminlerle uğraşmıyorum tek verdgim ilaç demir ilacı sen istiyosan balık yağına devam edebilirsin demişti ben önceki doktorun önerdiği vitamini kullanmaya devam ettim.Bu hamileliğimde yine başka bı doktora gidiyorum ben hiç bişey demeden doktorum ne gerekiyorsa vitaminlerimi verdi hep şuan magnezyum,b12li multivitamin ve demir ilacı kullaniyorum.18haftaligim buarada multivitamini 12.haftada verdi.ilk doktora kan verdgimde magnezyum baya düşüktü onu oyuzden hemen gebeliği öğrendiğimde başladı.Siz sorun doktora belki önerir siz isterseniz