yssmom Ekincik amin haftalarımız aynî bu nedenle bir sey sormak istiyorum yesil akinti yasadiniz mi koku,agri yok..
Tubitumum Ekincik evet canım bende öyle okudum birde ben kahve çayı tamamen kesmiştim nerdeyse ama kafeini bi anda kesmek de baş ağrısı yapıyormuş azaltmak lazımmış o yüzden biraz kahve içtim rahatladım psikolojik mi bilemiyorum ama😅
Ekincik Tubitumum hahah inan ben de öyleyim🥹 bir anda kestim🙄 günde bir fincanın zararı olmaz aslında😊
Nezahatozen1 @ Ekincik Bu hafta kotu geçti ondan çok korktum ikili taramayı yaptırayım diye biraz bekledim