tugce_061 Hanımlar merhabalar iki hafta ara ile hastaneye yatışım yapıldı su fazlaligim ve ara ara sancılarım çıkıyor bu haftalarda doğum yapanlar var mı süreçleriniz nasıl geçti nişanım geldi iki hafta önce fakat açılmam ilerlemiyor .