Selam hanımlar, fotoğraf çekimi için başınızı nasıl yaptınız ya da yaptırdınız. Ben sade bi gelinlik giymiştim ve denediğimde gelinliğim hala bana oluyor 🥹 başımı tülden yaptırmıştım evlenirken şimdide öyle mi yapmalıyım nasıl olmalı yoksa farklı renk bi eşarp mı tercih etmeliyim kafam biraz karışık. Bi de fotoğrafçı ile değil kendi imkanlarımızla yapacağız. Örnek fotoğraf atmak isteyen olursa çok sevinirim 🥰