Zeyno_01 Brgulll giriyorum evet ama bu kadar etkilemez bence 1 martta olmuştum en son ondan önce de söktürücü ile oldum doktor kontrolunde
Hulo2105 Zeyno_01 gerçekten kısmet işi kimisinde hiç sorun olmadığı halde olmuyor. Belki eşinizde vardır sorun o da baktırsın. Kimisinin hastalık derecesi farklı oluyor her vücut farklı sonuçta
Zhra_arsln Zeyno_01 hamile kalmak sanıldığı kadar kolay bir şey değil aslında. istemeye başladıktan sonra 6 ncı aydan sonra olma olasılığı daha yüksek sorun yoksa moralinizi bozmadan sabırla beklemek lazım