Leylasezgin üzülme canım zaten yanılma payı oluyor ultrason da ben en son 32 haftalıkken gittim 2 kilo dedi ama sevinme dedi düşer kilosu dedi bende kiloya takmıyorum sağlıkla zamanında dogsunlarda kilo falan sonra alınır nst ye zaten erken alırlar ben bile ilk 20 li haftalarda girdim şimdi iki haftada bir giriyorum🤗🤗