Ea_aylms6 biz de istanbuldan geleli 3 yıl oldu ☺️ geldikten sonra mecburen aldık. Benim cilt kuruluğum dışında geceleri kuru öksürüğüm çok oluyordu. Xiaominin iç hacmi bir hayli geniş gece yatarken takıyoruz ertesi güne kadar gidiyor. Sessiz çalışıyor. Telefondan uygulama üzerinden buhar derecesi ayarlanıyor ama ben hep en düşükte çalıştırıyorum. Bu arada eminim çok daha iyileri çıkmıştır, vardır. Ama bize fazlasıyla yetti özellikleri. Umarım siz de işinize çokça yarayacak bir şey bulursunuz. Gerçekten Ankara havası yaz- kış çok zor ve insan hiç alışamıyor…